torsdag 22 november 2012

Hej!

Som jag trodde eller rättare sagt hade på känn har jag inte gått ner så mycket mera, vågen visade återigen 82kg. Dock känns kroppen tightare och man ser en viss skillnad visuellt. Men kommer inte haka upp mig på bagateller utan fortsätta mot mitt mål och pressa mig ytterligare på gymmet.

Igår fyllde min äldsta son 4år! Tiden går så otroligt fort och man önskar att man slapp jobba för att vara hemma med familjen och se barnen utvecklas men räkningar ska betalas och mat ska stå på bordet så det är bara att bita ihop. Han fick nog en väldigt bra födelsedag, plättar och paket till frulle sen åkte vi till Leos lekland och kan lätt säga att man fick ett bra träningspass där hehe. På eftermiddagen kom min familj förbi och åt tårta och i helgen kommer sambons familj för lite mera firande.

Nej nu ska jag ladda inför dagens jobbpass, inte direkt sugen men 2 dagar kvar sen är det ju helg igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar