måndag 7 januari 2013

Back to normal!

Då var man tillbaka till verkligheten igen, har ju varit ledig över jul och nyår. Även veckan innan och efter :). Grymt skönt att bara vara hemma och njuta och umgås med familjen, men som sagt så återgår vi till det normala igen. För nu.

Det är nu vecka 7 av min deff och resultaten smyger sig fram och det är riktigt intressant att se före och efter bilder redan nu. Men ni tyvär vänta tills deffen är klar, då sammanställer jag allt med mat,träning och bilder. Jag hoppas att jag kan sporra flera att ta steget mot mer hälsosammare liv, redan nu känner jag mig mycket starkare och friskare.

Om ni har frågor om något så är det bara att hojta till.

Tisdag imorn och som idag är det en vilodag, onsdag vankas nästa pass och jag har börjat fokusera redan nu, kanske låter löjligt men efter ett tags tränande får man ett sug och träningen blir roligare och roligare för varje vecka. Är jag ensam om det?

Som jag skrivit tidigare kommer det mest bli sporadiska inlägg ett tag framöver, iallafall tills deffen är över. Vi väntar ju även tillökning här hemma denna månad så spänningen stiger!

Får tacka för idag och på återseende!
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar