måndag 16 mars 2015

Beslutsamhet.

Nästan 2 år sedan jag var här och skrev sist, men efter både upp och nedgångar är det dags igen.

Livet blir inte alltid som man tänkt sig och för vissa blir groparna extra djupa och svåra att ta sig ur. Men hur djupt man än kan falla går det alltid att ta sig upp och du kommer ur det både starkare och visare. Jag tänkter inte gå in på några detaljer men det jag kan säga är att jag var där nere någonstans ett tag, en kamp mot mig själv och definitivt inte ett steg i rätt riktning.

Men! Nu är jag tillbaka igen och med mer motivation och beslutsamhet än någonsin. Jag har inte bara inspirerat mig själv till att ta mig i kragen utan också inspirerat andra i min omgivning.

Det handlar mycket om positivt tänkande, rutin och framförallt att ha roligt.
God och nyttig mat är inte bara tråkig och enformig, tvärtom! Det finns mängder av bra mat och hälsointresset är större idag än någonsin. Inspirationen om träningsformer och recept finns överallt, livsmedelsbutikerna säljer smarta och nyttiga produkter som är inriktade till dem som tränar och bra och säkra kosttillskott sälj nästan överallt.

Jag kommer försöka uppdatera bloggen ett par gånger i veckan, tanken med bloggen är fortfarande mer åt en träningsdagbok för mig själv men kan jag inspirera någon längs vägen är jag hur nöjd som helst!


Fridens!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar