söndag 29 mars 2015

Inspiration.

Tillbaka igen!
Har blivit några pass den här veckan, blickar man tillbaka ca 2 år har jag en lång bit kvar men känner ändå att kraften och viljan finns där.

Viktmässigt har jag hamnat på någon slags platå, om jag inte minns fel var det lika även förra gången.
Tänkte strukturera om allt lite den här veckan och förhoppningsvis tar jag mig förbi det relativt enkelt.

Har funderat lite senaste veckan och kommit fram till att om du bara tar dig i kragen och sätter enkla mål kommer din hälsa och dina kostvanor automatiskt. Även små förändringar gör stor skillnad över tid och dem små förändringarna i vardagen kommer inspirera andra likt ringar på vattnet och förhoppningsvis sprida en vind av ett bra hälsotänk.

Vissa dagar är det segt och det spelar ingen roll vilken kunskap du besitter eller vilka förutsättningar du har, det är bara jävligt segt ibland. Då tänker jag på dom man inspirerat och hjälpt lite på traven och helt plötsligt kommer orken och inspirationen tillbaka. Worth thinking of.

Okej bra hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar