onsdag 31 oktober 2012

Hej, Halloj, Hejsan och goder morgon! Eller förmiddag snarare.

Brände av mitt första träningspass igår, vart ett enkelt pass med mitt jungle gym där jag körde igenom hela kroppen.

Det gick hyfsat inte helt nöjd men inte alltför missnöjd heller.
Kände redan igår första dagen att jag ställer höga krav på mig själv som är svåra att uppnå.
Det är nog ett av mina stora problem varför det inte har fungerat tidigare med kost och träning, går ut för hårt och med alldeles för stora förväntningar på resultat.

Tanken eller lättare sagt planen blir att dokumentera allt här på bloggen och kanske lära mig av mina tidigare misstag. Tog även bilder igår för att kunna följa min utveckling, blir att väga mig idag med vid träning. Skall försöka ta en bild och väga mig en gång per vecka, kommer senare att lägga ut min utveckling men det får bli lite senare när nånting faktiskt har börjat utvecklats :)

Just nu sitter jag i valet och kvalet lite, skall jag lägga på mig muskelmassa i form av någon slags bulk?
Eller deffa ner mig till en lagom matchvikt och se vad jag behöver jobba på?
Jag tror jag kör lätt uppvärmningsträning hela veckan ut och tar beslutet tills nästa vecka och kör igång ordentligt då. Bra/dåligt?

Träning idag blir nog iform av löpning, över 1.5 år sedan sist. Kan tillägga att just löpning har varit min akilleshäl och det blir nog ett av mina tuffaste mål i min livsomställning. No pain no gain!

Skall språka med Hampus Hertzberg som jag nämnde igår i mitt första inlägg, han ska få ge mig lite tips och guidening inför nästa vecka.

Okej då får jag nog tacka och bocka för mig så länge, dagis, träning och sedan jobb som står på dagens schema!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar