onsdag 5 december 2012

Got snow?

Sådär ja, nu har gubben frost tagit i med hårdhandskarna och snön vräker ner.
Självklart tycker man det är roligt med snö, speciellt när man har barn. Problematiken i det hela är bara att plogbilarna inte hinner med och känns som att det bara är en tidsfråga innan man kör fast.

Igentligen kan man inte skylla på plogbilarna heller då det är kommunen som styr det hela, antagligen är väl pengarna slut redan innan vintern börjat som vanligt. Ja lite gnäll får man väl skicka ut, man är ju trots allt svensk :)

Förra träningspasset gick grymt och la på vikter som jag inte kört på sen typ 10 år tillbaka. Skönt.
Blir träning idag eller imorgon lite beroende på när jag och mina träningskumpaner kan få tiden att klaffa.

Imorgon blir det foto time och skall bli kul att jämföra vecka 4 med 1 och se hur pass mycket eller lite man utvecklats. Vet att jag lovat bilder här på bloggen vid ett flertal tillfällen men allt är smått pinsamt med att lägga upp bilder på en sälj sådär men jag får stå mitt kasst och a promise is a promise.

Nej nu ska jag ut och skotta undan lite då vi kommer få fika besök lite senare.

Justja måste säga att jag är grymt taggad inför helgens UFC gala där Sveriges egna Alexander "the mauler" Gustafsson ska upp i buren för sitt hittills tuffaste utmaning.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar