tisdag 27 november 2012

7 days of pain!

Hej!

Mitt bloggande den här veckan kommer vara ytterst sparsamt då jag jobbar 7 dagar förmiddag med 2 12 timmars pass i helgen.. Så onödigt tidiga mornar, dagis matlagning och sova sammanfattar nog den här veckans schema. Dock finns det en ljusglimt redan imorgon som jag redan nu längtar till och laddar för, träningen!

Kommer köra på som vanligt med basövningar och så grymma vikter man pallar med. Nästa vecka kommer jag slänga upp ett par bilder och lite stats hur jag ligger till, ska bli spännande även för en själv att syna och jämföra.

Justja, är nu inne på vecka 3 med periodisk fasta och hård gymträning. Har för mig att jag redan förra veckan skrev om vecka 3 men som småbarnsförälder är man ju inte riktigt med jämt :p
Bloggen startade jag däremot veckan innan jag satt igång var nog därför jag snurra till det.

Men som sagt kan jag inte lova så mycket updates i veckan och om vi inte hörs denna vecka gör vi det nästa!

Fridens!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar