torsdag 8 november 2012

God eftermiddag!

Nej, jag har inte givit upp! Vart ett smärre bakslag i helgen dock då jag vart sjuk. Men är fit for fight igen och igår körde jag och min bror ett gympass som gick helt okej. Kändes att jag hade legat sjuk ett par dagar men helt nöjd med tanke på det.

Den periodiska fastan har också gått väldigt bra, trodde helt klart att det skulle vara mera bekymmer att väga hit och dit och räkna kalorier. Har inte alltid lyckats komma upp i exakta siffror i allting men har legat i närheten och jag tror att om man är alldeles för nitisk kommer man inte att orka hålla i.

Planerad vägning och foto nästa vecka blir det med, kommer troligtvis slänga upp statistiken och bilder inom nån vecka då det förhoppningsvis syns antingen på kroppen eller på vågen. Känner mig inte direkt taggad just nu att lägga ut bilder enbart med tjockis motiv :)

Ja det var nog allt för idag, känner mig helt färdig efter förmiddagsjobb, dagis hämtning och köttbullerullning :)

På återseende!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar