fredag 9 november 2012

Goder afton!

Sitter just nu framför tvn med plattan, ja surfplattan såklart ingen annan form av platta trots att det är fredag och allt. Nu när det endå kom på tal kan jag ju erkänna att jag inte är så mycket för alkohol, varför kan vi ta någon annan gång men känner inte att det tillför mig så mycket mer en ett fruktansvärt lidande dagen efter. :p

Det är otroligt tyst här hemma, gumman och barnen har åkt ut till hennes mor för lite kalas och övernattning. Hon tyckte att det var en bra idé med tanke på att jag jobbar hela helgen så jag kan få lite extra sömn. Nu när man väl sitter här helt själv känns det mest ovant och tråkigt men jag är ju ledig hela nästa vecka så vi får ta igen det då.

Kosten fungerar väldigt bra hittills och det känns som att detta kommer passa mig som handen i handsken. Träningssuget har bitit mig hårt och i schemat som mr Hampus Hertzberg skrivit åt mig är det tillsatt 2 dagar för träning men kommer nog utöka det till 3. Hoppas man inte får skäll nu bara :)

Kan tyckas att bloggen är lite enformig och tråkig, det enkla svaret är helt klart ja! Den är tråkig bara massa text inga bilder på resultat eller schysst käk. Men i mitt försvarstal vill jag påpeka att resultaten har inte infunnits sig än men om nån vecka så kommer det upp ett par bilder. Mat fronten har fått lida lite pga att det är min  jobbdödsvecka a.k.a 7 dagars förmiddag à 66 timmar. Jag har dock hållit mina mat mål men inspirationen av mat val har varit enkla och tråkiga och inte alls värda att ta några kort på.

Nej nu blir det lite musik på hög volym, gäller att passa på medans man är home alone :)
Dagens låttips får bli.. .. ... .. Oh, sleeper - children of fire.

Heppåre!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar