fredag 16 november 2012

Hejsan!

Sitter och tittar på Bolibompa och har lite fredagsmys med grabbarna innan läggdags. Sen blir det nog lite spackling för en annan innan det ät dags att knyta sig.

Kosten, eller periodiska fastan lättare sagt fungerar guld, tänker knappt på det förutom när man väger  av allt som skall ätas. Känns bra i kroppen har inte hänt så mycket visuellt eller på vågen men det kommer förhoppningsvis efter någon vecka. Hoppas på att kunna lägga upp mina framsteg senare i form av före och efter bilder vecka för vecka. Bara där har man ju en hel del motivation!

Som jag nämnde tidigare kommer jag köra 2 helkroppspass i veckan, nästa pass får bli på söndag och ska börja tagga och visualisera redan nu och ge mig fan på att öka öka öka. Tror att för dem flesta som tränar så är den psykiska spärren svårare än den fysiska och det är den rackaren jag skall besegra.

Nej nu stänger jag ner plattan och återgår till Bolibompa!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar