fredag 2 november 2012

God förmiddag!
Äntligen fredag och för mig börjar helgen idag! Wunderbar!
Dock vart det på andra premisser än planerat, då jag och min sambo jobbar eftermiddag båda två så hade jag tänkt att ta lite föräldraledighet. Men igår vart minstingen sjuk så blir hemma och vabbar istället.

Dagis borde ha en biohazard skyllt utanför :p
Nej jag hoppas han blir frisk och att resten av familjen klarar sig.

Igår var det vilodag som gällde, eller den här veckan gör jag lite mer som jag känner för. Jag följer just nu inte något specifikt schema eller diet utan det blir först måndag allvaret startar.

Satt och funderade lite igår, alla sidor och före och efter bilder man sett eller dem jag sett åtminstone har alla varit efter att själva resan är gjord. Skall bli spännande att köra det här mera live och det kommer nog bli lite mer press när alla som vill kan följa eventuella resultat och förhoppningsvis framgångar. No turning back!

Imorgon kommer jag nog köra ett helkroppspass med inriktning teknik och utförande. Vill att allt ska klaffa och vill absolut inte dra på mig några skador nu när man äntligen fått tummen ur...

Ser att det varit en del aktivitet på bloggen men no comments. Uppskattas enormt med frågor, svar och kanske bara ett hallå! Tar gärna emot tips å trix och synpunkter, kanske är just du med i startgroparna och vi kanske kan sporra varandra? Jag känner nu som förälder att dels är det viktigt att visa sina barn att träning och bra mat är nyttigt för en och för egen del känner man ju även att man har ett stort ansvar att ta hand om sig själv och föregå med gott exempel.

Nej nu får jag nog tacka för mig så länge, minstingen vilar och för mig och den äldsta är det lite soffhäng och film som står på menyn.


Fridens!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar